tisdag 12 januari 2016

Frön, Frösådder, Reportage

Nu har journalist och fotograf varit hemma här i eftermiddag och "samlat stoff" till ett reportage om frösådder, trädgårdsintresse och en trädgårdsförenings aktivitetsutbud. Jag frågade hur de hittade mig och det var genom en hemsida på nätet. Reportaget ska komma med i Bostadsbilagan nu till helgen men jag har ingen aning om hur mycket eller litet de skriver om det jag nämnt ovan. De såg lite chockade ut över mina mängder av frön. Fotografen tog massvis med kort så efter att ha varit med i tidningen under helgen så kan jag nog platsa i Tv-programmet 'Extrema samlare'. Borde jag skämmas tro? Nu är deras visit avklarad i allafall så nu ska jag fortsätta att jobba med Blombladet som jag ska lämna för tryckning denna vecka.



 
Säg att jag inte är ensam som frönörd?
 
                                                 Tack för titten i min färska och första blogg/Eva-Lotta

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du har börjat blogga ! Jag började för 5 månader sig och lär mig fortfarande ;) Klart att du inte är ensam frönörd !!! :D Jag har också en förmåga som så många andra att samla på mig och köpa för mycket fröer eller vänta det kan man ju aldrig få ?!? :D Har ju köpt fröer av dig också via fb....;) Välkommen till bloggvärlden ! Titta gärna in till mig : http://aspelundasbaksida.com
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Underbart med frö!
    Så ska det se ut :=)

    Hälsningar Helen

    SvaraRadera